- Podstawy prawne - źródła, omówienie (ustawy i rozporządzenia).
 - Formy opodatkowania i ewidencji w działalności gospodarczej.
 - Omówienie i prezentacja dokumentacji związanej z poszczególnymi formami opodatkowania, 
skala podatkowa.
  
 
- Rejestracja małej firmy - procedury, dokumenty w zależności od wybranej formy opodatkowania (wykład), 
 - Wypełnianie zgłoszeń do Urzędu Skarbowego, ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy – ćwiczenia.
  
 
- Podatek od towarów i usług. Dokumentacja księgowa  związana z podatkiem VAT.
 - Dokumentacja księgowa; rodzaje, klasyfikacja. Nauka prawidłowego wypełniania dokumentów księgowych Prowadzenie ewidencji przychodów, wypełnianie rejestrów VAT.
  
 
- Inwentaryzacja, amortyzacja, rozliczanie kosztów podróży służbowej, ustalanie ceny, marży.
  
 
- Wypełnianie księgi podatkowej. Rozliczenia firmy z ZUS i budżetem.	
  	
	 |